Välkommen till min blogg! :) Här får ni följa mig och min vardag men också vänner, mode mm... :)

Alla inlägg under december 2010

Av Manda - - 29 december 2010 12:21

Här kommer några smycken jag fick till jul     


  

Armband, klocka och 3 par örhängen. Detta var några av de smycken jag fick till jul !!  // Mandaa

Av Manda - - 29 december 2010 12:12

Längesen jag lagt upp Dagens Outfit så tänkte göra det nu :


  


Tröja: JC

Topp: Seppälä

Tights: Gina Tricot

Armband: Syrrans

Klocka: Julklapp

Ringar: Glitter, Kecklunds och Seppos Guld


// Mandaa

Av Manda - - 27 december 2010 17:15

Nu är julen förbi för denhär gången. Fick massa smycken, strumpor, smink och små saker av *tomten* hihii^^ ,  visar dom senare kanske. Har ätit  mycket julmat och choklad denna jul såå tror jag inte behöver mat på en lång stund känns det som, haha  ^^. Julen har varit riktig bra och så har man jullov ännu så de e ju bättre (Y).

Har iaf varit till Lauras idag och vi hade super skojj, hihi ^^ ....


Så är det nyår på fredag och jag vet inte vad jag ska göra ännu, blir väl troligen dra med Linh och Jonna till Rebeckas om jag inte kmr på nåt annat får see -.-

Nu ska jag se vad jag hittar på ikväll, hejsvejjs :) // Mandaa


  



Av Manda - - 24 december 2010 10:28

  

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA !! :)  


// Mandaa

Av Manda - - 21 december 2010 11:30

  


JULLOV nuuuu !! :) <3 // Mandaa

Av Manda - - 19 december 2010 11:38

  


Idag e de fjärde advent, mindre än en vecka till JULAFTON!!      // Mandaa

Av Manda - - 19 december 2010 11:26

Hade en kul kväll igår hos Emmis men fyy vad det är kallt att cykla hem i -18 grader, brrrr....  men Tack Emmi för igår kväll!!   

Felicia var ju också där igår, så var kul att träffa henne som man inte sett sen sommaren   


  

Fick detta av Felicia igår kväll, en lite försenad födelsedagspresent men vad gör det igentligen!?    Tack Felicia för presenten!     



Idag e de fjärde advent och mindre än en vecka till julafton, idag måste jag plugga på kemi provet vi har imr och jag kan inte ett piss, ska försöka hinna städa lite idag också och ikväll drar jag till Bosund till min "moffa" som jag inte sett på länge... Hejjsvejss    // Mandaa

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda men kallas Manda elr Manttu :) Bor i Finland i en liten stad Jakobstad som ligger i Österbotten.
Går första året i Kronoby Gymnasium, mina intressen är hästar,rida,umgås med vännerna och bara ta d lungt. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards